Logo
تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1402
کد 738

افتخار جدید برای دانشگاه بناب:

عضو هیات علمی دانشگاه بناب، پژوهشگر برگزیده در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور شد.

دکتر سحر زینت‌لو، عضو هیات علمی دانشگاه بناب، پژوهشگر برگزیده در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور شد.

در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور، یک عضو هیات علمی دانشگاه بناب با عنوان «پژوهشگر برتر» مورد تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت.
بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور، سه‌شنبه 21 آذرماه 1402 و در هفته پژوهش و فناوری، با حضور وزیر و معاون پژوهشی وزارت عتف و مسئولان ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، در سالن همایش‌های بین‌المللی تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که دانشگاه بناب در این بین، یک نماینده داشت که توسط دکتر زلفی‌گل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری) مورد تقدیر قرار گرفت:

دکتر سحر زینت‌لو، عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی شیمی دانشگاه با مرتبه علمی دانشیار می‌باشد.

گفتنی است که در این جشنواره، علاوه بر پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز وابسته به وزارت علوم و دستگاه‌های دیگر، فناوران برتر در بخش‌های: «فناور برتر دانشگاهی»، «فناور برتر مستقر در پارک‌های علم و فناوری»، «فناور برتر مستقر در مراکز رشد»، «فناور برتر دانشجویی» و «فناور برتر در دستگاه‌های دیگر» معرفی شدند.

معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 21 آذر 1402
  • ساعت 09
  • توسط مدیر سایت معاونت پژوهش و فناوری
  • تعداد بازدید 50
نظرات شما
captcha refresh