Logo
تاریخ : يکشنبه 19 شهريور 1402
کد 721

اطلاعیه:

دستورالعمل نحوه جذب پسادکتری دانشگاه بناب

دستورالعمل نحوه جذب و به کارگیری محققان پسادکتری دانشگاه بناب

خبر مهم، تصویب دستورالعمل نحوه جذب و به کارگیری محققان پسادکتری دانشگاه بناب

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه گفت استفاده از ظرفیت دانش آموختگان با انگیزه و آشنا به دانش روز دوره دکتری تخصصی، در توسعه علم و فناوری کشور ضرورتی انکارناپذیر است. ایشان گسترش و برقراری دوره‌های پژوهشی پسادکتری، در پیشبرد مرز‌های دانش، حل مشکلات اساسی صنعت و جامعه و توسعه علوم و فناوری‌های نو در کشور نقش مؤثری دارد.

دکتر حاجی‌بدلی افزود: مهمترین ویژگی اجرای دوره پسادکتری از طریق این دستورالعمل تأمین مالی و پرداخت حقوق ماهیانه به محققان پسادکتری و ایجاد بستر مناسب نرم‌افزاری با هدف توسعه دوره پسادکتری، استفاده بهینه از ظرفیت دانش آموختگان دوره دکتری در حوزه‌های پژوهشی، فناوری و صنعتی، کمک به جذب و نگهداشت نخبگان، ایجاد بستر مناسب برای توانمندسازی دانش آموختگان دوره دکتری و کمک به گسترش مرز‌های دانش و حل مشکلات کشور می‌باشد.

دوره پسا دکتری یک فرصت علمی و پژوهشی است که به دانش‌آموختگان دکتری امکان می‌دهد تا به توسعه دانش و مهارت‌های خود بپردازند و در پروژه‌های پژوهشی در یک محیط کاری متخصصانه شرکت کنند. این دوره امکان تعامل و همکاری با محققان و اساتید برجسته دیگر را فراهم می‌کند که این تعاملات می‌تواند منجر به حل مسائل صنعتی و گسترش تقاضا محوری در کشور شود.

به استحضار می‌رساند که "دستورالعمل نحوه جذب و به کارگیری محققان پسادکتری دانشگاه بناب" پس از بررسی در شورای پژوهش و فناوری دانشگاه، نهایتاً در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه مورخ 1402/06/18 به تصویب رسیده است. سهمیه کل دانشگاه برای جذب محققان پسادکتری با استفاده از اعتبارات دانشگاه و برای سال ۱۴۰۲، ده نفر می‌باشد. نحوه اجرای دستورالعمل پسادکتری و زمان اعلام فراخوان عمومی، متعاقباً اعلام خواهد شد.

معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 19 شهريور 1402
  • ساعت 12
  • توسط مدیر سایت معاونت پژوهش و فناوری
  • تعداد بازدید 126
نظرات شما
captcha refresh