Logo
تاریخ : چهارشنبه 22 آذر 1402
کد 740

افتخار جدید برای دانشگاه بناب:

عضو هیات علمی دانشگاه بناب، پژوهشگر برگزیده در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده استان شد.

دکتر صیاد نوجوان، عضو هیات علمی مهندسی برق و انرژی دانشگاه بناب، پژوهشگر برگزیده در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده استان آذربایجان شرقی شد.

دکتر حبیب اعتمادی،مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه بناب طی خبری اعلام کرد؛ بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان آذربایجان شرقی که در سالن همایش‌های تالار لعل دانشکده فنی و مهندسی برق دانشگاه تبریز برگزار شد.
مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه بناب در ادمه گفت: از دکتر صیاد نوجوان عضو هیات علمی گروه مهندسی برق و انرژی دانشگاه بناب، که از دانشمندان یک درصد برتر جهان نیز می‌باشند، به عنوان یکی از پژوهشگران برتر استان(استان آذربایجان شرقی) تجلیل شد، دکتر اعتمادی این موفقیت را خدمت ایشان و جامعه علمی دانشگاه تبریک عرض نمودند.

دکتر صیاد نوجوان، عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی برق و انرژی دانشگاه با مرتبه علمی دانشیار می‌باشد.

بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده استان آذربایجان شرقی، امروز 22 آذرماه ۱۴۰۲ و در هفته پژوهش و فناوری، با حضور مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ریاست دانشگاه تبریز و اعضا و مسئولان ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری در سالن همایش‌های تالار لعل دانشکده فنی و مهندسی برق دانشگاه تبریز برگزار شد.
معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 22 آذر 1402
  • ساعت 10
  • توسط مدیر سایت معاونت پژوهش و فناوری
  • تعداد بازدید 99
نظرات شما
captcha refresh