Logo
تاریخ : سه شنبه 7 اسفند 1397
کد 650

برگزاری جلسه معارفه مرکز زبان دانشگاه بناب (UBLC)

مرکز زبان دانشگاه بناب با بهره گیری از اساتید متخصص و کارآمد دانشگاهی در جهت هدایت دانشجویان و کمک به ارتقا استانداردهای زبانی دانشگاه آغاز به کار کرد.
در جلسه ای که روز سه شنبه مورخه 97/11/30  با حضور معاونت محترم آموزشی و پژوهشی، جناب آقای دکتر هاشمی مطلق و جمعی از اعضای هیات علمی در سالن معاونت دانشکده علوم پایه تشکیل شد هیات موسس مرکز زبان دانشگاه بناب، دکتر زهرا فاخر عجبشیر، دکتر رحیم دهخوارقانی، و دکتر سمیه ملایی  به معارفه مرکز زبان پرداخته و در خصوص اهداف و برنامه های این مرکز، زیر مجموعه های فعال در آن و خدمات قابل ارائه  در این مرکز به  تبادل نظر پرداختند. در این جلسه که به زبان انگلیسی برگزار گردید، اساتید محترم هیات علمی نیز به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در جهت ارتقا این مرکز پرداختند.
گفتنی است مرکز زبان دانشگاه بناب با بهره گیری از اساتید متخصص و کارآمد دانشگاهی در جهت هدایت دانشجوبان و کمک به ارتقا استانداردهای زبانی دانشگاه آغاز به کار کرده  و خدماتی از قبیل برگزاری دوره های زبان انگلیسی ترمیک و فشرده از سطوح مبتدی تا عالی بر اساس آزمون تعیین سطح، برگزاری کلاس های بحث آزاد انگلیسی ویژه اساتید و دانشجویان، برگزاری دوره های آمادگی آزمون TOEFL و IELTS، ارائه مشاوره آموزشی در زمینه های مختلف یادگیری زبان، ترجمه متون انگلیسی به فارسی و بالعکس، ویراستاری و بازنویسی مقالات، برگزاری کارگاههای مقاله نویسی انگلیسی و مکاتبات بین المللی در این مرکز ارائه خواهد گردید. این مرکز با پشتوانه دانشگاه بناب فعالیت کرده و گواهینامه های پایان دوره آن توسط دانشگاه بناب صادر خواهد شد. کتب و منابع مورد نیاز دانشجویان نیز با حمایت دانشگاه تهیه شده و با تخفیف در اختیار آنان قرار خواهد گرفت .علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر مرکز زبان دانشگاه بناب واقع در جنب قرائت خانه برادران مراجعه نموده  و یا با ایمیل ublc@bonabu.ac.ir مکاتبه نمایند.
 
 






  • نوشته شده
  • در سه شنبه 7 اسفند 1397
  • ساعت 10
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 261
نظرات شما
captcha refresh